شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

شعـــــــــر مهـــــــــــدوی

چه دیـده ها که دوخـتـه به در شد و نیـامـدی

چه عمــرها ز دوری تو سـر شد و نیـامـدی

چه روزها که تـا به شب نـام تو بـرده شد به لب

چه چشـم ها که از غــم تو تَـر شده و نیـامـدی

شنیـده بـودم از کسی که با بهـار میـرسی

ببیـن که از بهـار هم خبـر شد و نیـامـدی

بیـا ببیـن در ایـن جهـان امـام خوب و مهـربـان

اسیـر فتنـه زمـان بـشـر شد و نیـامـدی

تمـام غصـه ام همیـن شده که گویـم ایـن چنیـن

و امشبـم بـدون تو سحـر شد و نیـامـدی

صبـا به یـار آشنـا بگو که شاعـر شما

ز دوری رخ تو خون جگر شد و نیـامـدی

از ایـن زمـانـه خستـه ام بیـا که دل شکستـه ام

به حق مادری که منتـظـر شد و نیـامـدی





:: برچسب‌ها: «سید مجتباع شجاع» ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
نویسنده : کوثـــــر...
تاریخ : چهار شنبه 8 / 4 / 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدی فرد در تاریخ : 1396/6/30/4 - - گفته است :
سلام خدمت شما؛

وبلاگ خوب ، مفید و زیبایی دارید، ان شاالله موفق و پیروز باشید.

وبلاگ من در زمینه ترویج و انتشار معارف مهدوی هست. اگر از وبلاگم بازدید کنید باعث افتخاره و میخواستم درخواست کنم اگر تمایل داشته باشید با هم تبادل لینک کنیم تا به این طریق باعث ترویج این معارف بشیم و افراد بیشتری بتونن از این مطالب بهره ببرن.

با تشکر از توجه شما.

اللهم عجل لولیک الفرج.

http://mahdaviat-12.blog.ir
پاسخ:سلام با عرض تسلیت این ایام. ممنونم از لطفتان. با موفقیت لینک شدید...

/weblog/file/img/m.jpg
ریحانه در تاریخ : 1394/8/27/3 - - گفته است :
سلام ابجیا و داداشا.خوبین؟خوش حالم برگشتمو باز میبینمتون.هرچند رو بعضی لینکای دوستان که کلیک میکنم دیگه تو جمعمون نیستن.من یه مهمونی خداحافظی دارم و دعوتنامه فرستادم براتون.قدمتون سرچشم با نفس های اخرم.سلام.چه قالب زیبایی.نمیدونم این علیرضا هنوز میاد وبتون؟اگه باهاش ارتباط دارید بگید دلمون براش تنگه.ممنون.
پاسخ:سلام گلم. ببخشید دیر پیامته دیدم. انشاءالله هرجا که هستی همیشه سالم و موفق باشی. فک کنم خیلی وقت باشه که دیگه به اینجا سر نمیزنن.

/weblog/file/img/m.jpg
ساعی در انتظار در تاریخ : 1394/8/4/1 - - گفته است :
اللَّهُمَّ اجْعَلْ مَحْياىَ مَحْيا مُحَمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ مَماتى‏ مَماتَ محمّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ

/weblog/file/img/m.jpg
عمه در تاریخ : 1394/6/21/6 - - گفته است :
عالی بود
پاسخ:مرسی.

/weblog/file/img/m.jpg
فاطمه در تاریخ : 1394/4/14/7 - - گفته است :
دست ها سوي آسمان بلند است بيا
ليله القدر به اندوه تو بشكست بيا
اللهم عجل لوليك الفرج

/weblog/file/img/m.jpg
ورشنان در تاریخ : 1394/4/9/2 - - گفته است :
سلام من مدیر وبلاگ ورشنان هستم از وب شما خوشم امد خواستم بهتون تبریک بگم وب عالی دارید.من شمارا لینک کردم واز شما دعوت میکنم به وب من هم سر زنید ونظر تان را بنوسید.اگر تمایل داشتید مرا لینک واگر هم تمایل نداشتید برای شما ارزوموفقیت روزافزون دارم....التماس دعا
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ:سلام. لطف دارین. وب خوبی دارین. لینک شدید.

/weblog/file/img/m.jpg
منتظر در تاریخ : 1394/4/8/1 - - گفته است :
سلام ممنونم لطفا به این وبالگ منم سر بزنmontazereshgh.loxblog.comممنون میشم نظرتون اونجا هم بنویسین

/weblog/file/img/m.jpg
غلیرضا در تاریخ : 1394/4/8/1 - - گفته است :
سلام .
وبلاگ قشنگی دارید .
دلنوشته هایی از یک منتظر .
یک عاشق و معشوق چه انتظاری نسبت بهم دارند؟ میخوام بگم چرا منتظر ظهور آقایی؟
بخاطر خودش یا به خاطر خودت؟
خدا کجای این قضیه است؟خخخ
بعدا بیشتر به شما توضیح میدم فعلا یاحق.

پاسخ:سلام. ممنونم. کسی هست که منتظر ظهور آقا نباشه؟ فک کنم سوالاتانه تو وبتان جواب دادم.

/weblog/file/img/m.jpg
omid در تاریخ : 1394/4/8/montazerankm - - گفته است :
سایت خوب و پرمحتوایی دارید .... موفق باشید

پاسخ:ممنون. همچنین.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: